sobota, 19. januar 2013
Kratka predstavitev Avta in del priprav...
Čeprav upam, da nekih okvar ne bo utrpela, z deli nebi smelo biti problema.
Prva "predelava" so odstranjeni zadnji sedeži, tapete in splošno vse kar je nepotrebnega.
Nato smo začeli vgrajevat ležišče, pod katerim sta dva predala prostornine 90l, po eden za osebne stvari za posameznega potnika.
Skoraj nuja na takem potovanju je CB postaja in za pravilno delovanje le te, jo je potrebno umerit. Na sliki je testna postavitev postaje in SWR metra.
Še avtek na testni lokaciji za prvo vspostavitev veze. Tukaj gre zahvala CBjašem iz Kodeljevega in okolice, ki so sodelovali pri vezi Log Dragomer - Lj. Kodeljevo.
Kratek test, če nosilci za dodatne luči pašejo v "BullBar".
Skoraj nuja za odkopavanje v pesku je t.i. "HighLift Jack". Test je pokazal, da je več kot zmožen dvignt malo Frontero in to dve kolesi naenkrat!
Teorija reševanja gre nekako takole:
- avto se zakoplje
- podstaviš tegale Jacka
- dvigneš avto, da pridejo kolesa iz peska ven
- na hitro zasuješ luknje
- podstaviš "sand tracks" pod kolesa (v naslednjem postu pokažem "sand tracks-e", trenutno jih še nimam doma)
- spustiš avto na "sand tracks-e"
- in - odpelješ.
Koliko je resnice v tem receptu bomo vsekakor poročali. Nekako upam, da ne bomo prevečkrat preverjali.
Dodatne sprednje luči na končanem nosilcu lepo zaščitene čakajo barvo o_O
Pri podjetju POTOKAR so nam sponzorsko donirali materijal za komplet rednih in preventivnih servisov na Fronteri.
Resnično se zahvaljujemo za materijal in sporočamo, da bo Frontera ponosno nosila nalepke!
Da ne bo preveč dolg post se poslavljam in sporočam da nadaljevanje sledi kmalu!
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Blog Archive
- 2015 (1)
- 2014 (1)
-
2013
(32)
- oktober(1)
- maj(1)
- april(1)
- marec(1)
- februar(13)
-
januar(15)
- Končno nekaj fotk
- Kontaktne številke
- Brez zavor do Icha
- Prvi dirt track (pot do Zagore)
- Maroko - prvi dan (do Tinerhirja)
- Flawa Pawa overnight parts from Slovenia
- Napredek!
- Povzetek prvega dne
- Prvi dan oziroma ali sploh kam gremo?
- Zatišje pred nevihto
- Kratka predstavitev Avta in del priprav...
- Sanitetni material
- Zaščita pred prahom
- Humanitarna pomoč
- Od začetka pa do danes
Zagotavlja Blogger.
Arhiv spletnega dnevnika
-
▼
2013
(32)
-
▼
januar
(15)
- Končno nekaj fotk
- Kontaktne številke
- Brez zavor do Icha
- Prvi dirt track (pot do Zagore)
- Maroko - prvi dan (do Tinerhirja)
- Flawa Pawa overnight parts from Slovenia
- Napredek!
- Povzetek prvega dne
- Prvi dan oziroma ali sploh kam gremo?
- Zatišje pred nevihto
- Kratka predstavitev Avta in del priprav...
- Sanitetni material
- Zaščita pred prahom
- Humanitarna pomoč
- Od začetka pa do danes
-
▼
januar
(15)
1 komentarji:
na rezervne dele ne racunajte prevec. zelim vam voznjo brez napak. ne pozabite na extra filtre in vrtno cev
Objavite komentar