torek, 29. januar 2013

Prvi dirt track (pot do Zagore)

29.1.2013 (torek) - Dan se je pričel z bujenjem iz prvič preizkušene postelje v Fronteri. Ležišče je fenomenalno, spalka topla, edino noč je bila občutno prekratka - a vseeno daljša od preteklih dveh skupaj.

Po toplem zajtrku smo ob približno 9h nadaljevali proti bencinski črpalki ter nato proti Zagori. Izbrali smo svojo pot saj smo si želeli dirt track (po slovensko: makadama) na katerem nebi ovirali dirkalne kategorije oz. jedli njihovega prahu. Žal zemljevidi niso najbolj aktualni oziroma maročani hitreje asfaltirajo kot kartografi rišejo, zato je bilo na poti več asfalta kot makadama. A vseeno smo izvedli krstno vožnjo po kakih 20km dolgem odseku.

Prahu je več kot preveč. Vožnja v koloni z manj kot 50m varnostne razdalje je mogoča samo pod pogojem, da prvo vozilo, ki dejansko vidi cesto, preko radijske veze sporoča nazaj kaj je spredaj in tako opozarja na bližajoča se vozila ali druge nevarnosti. Občasno je možna tudi vožnja vzporedno a je večinoma omejena na samo 2 vozili hkrati.

Žal smo se na prah podali nepripravljeni, tako da večina opreme žal še ni bila pakirana v vrečkah. To napako bomo odpravili pred jutrišnjo turo saj bo v nasprotnem primeru škoda velika - sploh na foto opremi.

Vožnja je trajala približno 4 ure, vmes je bil tudi čas za postanek s kavico. Po prihodu v Zagoro pa so nas napadli "cigani" na mopedih in vsiljivo ponujali servisne storitve. Šele kasneje smo izvedeli, da gre za sodelavce s strani Budapest-Bamako priporočene servisne hiše in da fantje niso povsem amaterji, priporočil nam jih je tudi Pajk. In ne nazadnje, v njihovi delavnici se bohoti nalepka Potokarja in Krowna. Kot plačilo pa sprejemajo tudi alkohol. Tako se je Rok opogumil in jih prosil za nastavitev vžiga na svojem Landyu, kasneje pa še za popravilo zadnjih amortizerjev. Kakšen bo rezultat popravila pa še ne vemo, saj dela še potekajo (že 7 ur). Upamo, da bo vozilo do jutra vozno. :) Vmes pa na servis prihajajo in odhajajo vozila ostali udeležencev odprave, saj se počasi pričenjajo kraji z zahtevnejšim terenom.

Rokov Landy pred posegom na zadnjih amortizerjih


Popoldan smo izkoristii za prve nakupe oziroma blagovne menjave. Seveda so nas profesionalni barantači peljali žejne čez vodo a čas je vseeno minil prijetno. Ne vemo pa koliko bo sploh še časa za nakupe na drugih krajih saj so naslednje etape občutno daljše.

Večerjo smo si privoščili v uranem hotelu današnje etape, 50m stran od servisa. Med večerjo se nam je predstavila še Juci (beri kot piše, ne kot pomarančni sok), ki je predstavnica organizatorjev na tekmi. Po večerji nam je hotelir ponudil še sobo za 6 ljudi ter zajtrk za 10Dh po osebi (ca 10E). Ker je Landy še vedno nevozen smo iz praktičnih razlogov ponudbo sprejeli, možnosti za spanje v avtu pa bo še več kot preveč v prihajajočih dneh.

Med preganjanjem časa ob servisiranju Landya je Grega spotoma popravil še CB postajo Ircema. Imata sicer dobro postajo a je bila tako slabo nastavljena, da niti 5m radijska veza ni delovala.

Jutri nas čaka 404km dolga etapa do mesta Icht, kjer je prvih 120km prikazanih kot dirt track. Koliko je dejansko makedama pa bomo videli na licu mesta...

1 komentarji:

Mamoo Y. Ebatz pravi ...

Slin slin ... :)

Podpirajo nas











Zagotavlja Blogger.
twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail